En blogg fylld med text & bilder ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av Matilda Friberg - 4 februari 2012 12:16

Vaknade runt 10-tiden idag och jag har bara tagit det lungt , nördat spel på mobilen och lite sånt där.

Mår faktiskt en gnutta bättre idag , inte alls mycket men lite iallafall , så kör på yttligare en lugn hemma dag idag!


Förresten..har ni sett att jag gjort om designen på bloggen ? Ljusgrått och runda bilder i headern ? Japp. Dock är bilderna i headern tillfälliga  - ska fotografera nya bilder till headern idag eller imorgon!

Av Matilda Friberg - 3 februari 2012 18:30

 

Hej på er! Sa ju att det skulle vara bra uppdatering idag , men åkte hemifrån skolan precis innan lunchen för jag inte mådde så bra :/ Så åkte hem och sov en stund och resten av dagen har gått åt till att vila och bara ta det lungt. Lite (färsk) annnas har även blivit uppäten och lite vattenbilder fotade.


Eftersom jag fortfarande inte mår tiptop kommer jag ha en tv-kväll hemma i soffan..

Av Matilda Friberg - 1 februari 2012 19:12

  

1 februari och jag fryser,fryser och fryser , utanför fönstret yr snön ner ifrån himmeln och minusgraderna känner man så fort man öppnar ytterdörren..Läxorna travas upp i en hög och jag skriver,tänker och försöker lära mig saker för att minska högen. Fullt upp , bloggen blir det som blir lidande helt enkelt! Imorgon kommer bloggen stå tom , men vänta till fredagen så ska ni se att inlägg ploppar upp!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Ni har hamnat på yttligare en blogg , min blogg handlar om allt mellan himmel och jord.

Jag älskar att fota , så räkna med en hel del bilder! Hoppas ni gillar det jag skriver. KRAM

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards