En blogg fylld med text & bilder ♥

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Matilda Friberg - 12 februari 2012 18:54

Imorgon även kallat måndag , ska jag ha en datafri dag har jag bestämt , vilket leder på att uppdateringen på bloggen kommer stå på noll. Anledningen till det är att jag har tyska prov på tisdag och så fort jag kommer hem ska jag äta lite och så blir det att plugga direkt! Men på tisdag är jag ju såklart tillbaks igen , med lite uppdatering. Men tills dess kan ni ju alltid kolla på dessa bilder jag klickade av igår!  

 

Av Matilda Friberg - 12 februari 2012 11:22

 

Förlåt för den hemska uppdateringen på den senaste tiden och när jag väl uppdaterat har jag haft tråkiga inlägg och bilder som inte passar till inläggen , så ska försöka bättra mig! Men har en hel del med skolan just nu , som jag måste fixa innan jag kan ta lov!


För att min blogg ska bli bättre , KOMMENTERA GÄRNA VAD JUST DU VILL SE MERA AV I MIN BLOGG!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Ni har hamnat på yttligare en blogg , min blogg handlar om allt mellan himmel och jord.

Jag älskar att fota , så räkna med en hel del bilder! Hoppas ni gillar det jag skriver. KRAM

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards