En blogg fylld med text & bilder ♥

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Matilda Friberg - 4 februari 2012 22:32

 

Ikväll slängde jag ihop en kladdkaka , men ville göra något nytt , så gjorde en rosa glasyr och smetade på uppe på själva kladdkakan. Jag tycker dock kladdkaka är godare utan någon glasyr uppe på! Tyckte det blev lite för sött , hehe , men man måste ju testa nya saker , för att veta vad man gillar och inte gillar ;)

Av Matilda Friberg - 4 februari 2012 17:15

Håller på att städa rummet , men tog en liten paus nu , men ska snart fortsätta med städningen och efter det ska jag göra magen glad och mätt med lite käk :) Efter det har jag ingen aning om vad som händer , tror det blir soffläge med lite tv-tittande , funkar det med ibland!


Förresten..ser ni att jag gjort om designen nu !? Nya bilder i headern och bakgrunden blev några nyanser mörkare :)

Av Matilda Friberg - 4 februari 2012 12:16

Vaknade runt 10-tiden idag och jag har bara tagit det lungt , nördat spel på mobilen och lite sånt där.

Mår faktiskt en gnutta bättre idag , inte alls mycket men lite iallafall , så kör på yttligare en lugn hemma dag idag!


Förresten..har ni sett att jag gjort om designen på bloggen ? Ljusgrått och runda bilder i headern ? Japp. Dock är bilderna i headern tillfälliga  - ska fotografera nya bilder till headern idag eller imorgon!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Ni har hamnat på yttligare en blogg , min blogg handlar om allt mellan himmel och jord.

Jag älskar att fota , så räkna med en hel del bilder! Hoppas ni gillar det jag skriver. KRAM

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards