En blogg fylld med text & bilder ♥

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Matilda Friberg - 29 januari 2012 16:15

Hade helt glömt bort att jag lovade att slänga upp en bild på jeansen som följde med hemifrån spanien , men när jag tog på mig de idag då kom jag på det , så nu kommer en liten bild på de :).

 

För några dagar sedan kom mamma och pappa hemifrån Skåne och kolla vad de hade med sig hem till mig ?..

 

En röd champion tröja hade de mig sig hem , ååh den är så himla mysig , den är lite för stor för mig men det gör den bara ännu mysigare , ett plus är att jag älskar färgen på den , den kommer bli väl utsliten kan jag lova! Mysigaste tröjan jag äger tror jag ;)

Av Matilda Friberg - 29 januari 2012 13:33

Tja ! :)

Kom nyss utifrån en varm skön dusch , så just nu när jag sitter och skriver det här inlägget gör jag det i en gosig daffedress och i ett par super gosiga tofflor - bjuder på en bild som precis är fotad!

 

Vet att den stökiga bakgrunden förstör bilden , men orkade inte städa innan jag skulle fota lite ;) Men rummet kommer bli rent innan dagen är slut iallafall!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Ni har hamnat på yttligare en blogg , min blogg handlar om allt mellan himmel och jord.

Jag älskar att fota , så räkna med en hel del bilder! Hoppas ni gillar det jag skriver. KRAM

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards