En blogg fylld med text & bilder ♥

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Matilda Friberg - 26 januari 2012 15:19

 

Nyckelring.

Silver ring.

Turkost armband - stenar och pärlor på hela , men blev bara några på bilden..

Armband. 

Klocka. 

Armband.

 

Armband.  

Armband.

 Armband.

 

2 mobilskal , 1 "turkostgenomskinligt" och ett blått.  

En stor klubba..eller ? (det är små klubbor inuti..)

Väska , dålig bild men märket som är i mitten av väskan , det är guldfärgat runt om och så är det silvriga "diamanter" i..   

Hårnålar.

 

3 mascaror.

T-shirt med tryck och ficka.

Närbild på fickan på t-shirten.

 

Blå skjorta , dålig bild - den är mer blå i verkligheten och så ser den hur stor som helst ut , haha! Så kan man vika upp ärmarna så den blir trekvarts lång istället och det är så jag kommer ha den ;)

 

"Tjocktröja".  

T-shirt , hihi bara för jag tyckte den var söt ! ;)

 

Lång skjorta även med den här skjortan kan man vika upp ärmarna så den blir trekvarts lång istället och det är så jag kommer ha den här också..;)

Detaljbild - skjortan är egentligen små-randig som inte syns på den tidigare bilden! 

T-shirt med tryck , haha  ! ;)

Kom på nu att jag glömde ta en bild på jeansen som köptes nere i spanien , så lovar att ta en bild på jeansen innan helgen är slut och lägga in de. Men annars (tror jag) att jag har fångat det andra som blev köpt i Spanien , men skulle inte bli förvånad om jag missat något , hehe ^^ Köpte även med några goda godisar och mina nya favorit chips ifrån spanien men tänkte att det inte var så kul att se bilder på några påsar ! ;) Bilderna med armbanden och det , vill jag bara säga att jag ser kritvit ut på nästan alla bilder - men jag är faktiskt brunare en vad det ser ut som på bilderna..

Av Matilda Friberg - 26 januari 2012 11:58

 

 

Sjuk även idag , utanför fönstret öser snön ner , usch! Jag som vill ha sommar nu , haha..jag lär nog få vänta i några månader till ;) Om en liten stund ska jag fotografera det som följde med mig hemifrån spanien , varför det kommer upp när jag har varit hemma i lite mera en 1 vecka är för allt skulle bli tvätta och sånt där! Innan dagen är slut kommer ni iallafall att kunna se bilder på "spanien shoppingen" här i bloggen ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Ni har hamnat på yttligare en blogg , min blogg handlar om allt mellan himmel och jord.

Jag älskar att fota , så räkna med en hel del bilder! Hoppas ni gillar det jag skriver. KRAM

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards